понеделник, март 26, 2007

Вълците от Кала

Автор: Стивън Кинг
Издател: Плеяда
Година: 2003

Доста време ми отне да прочета тази книга (нетипично за мен, но така се случи). След мудните и почти лишени от действие първи 3 части и интересната, но ретроспективна 4-та книга започнах 5-тата част от поредицата с малко предубеждения. Обаче за моя огромна изненада магията на Кинг-разказвача отново ме "хвана", както в тинейджърските ми години. Въпреки че виждах паралелите с "Великолепната седморка" (самия Кинг ги посочва в Послеслова) историята в Кала ме грабна. Податките към "Звездни войни" и Хари потър в края започват да ме карат да очаквам още по-амбициозна 6-та част, забъркваща в едно различните светове (или нива на Кулата).
Свга ми остава само да сваля "Песента на Сузана" от рафта с чакащите за прочит книги и да проверя какво е сътворил Стивън Кинг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар