четвъртък, април 17, 2008

Книгата на черепите

Автор: Робърт Силвърбърг
Издател: Бард
Година: 2008

Не съм почитател на Силвърбърг, но си признавам, че е от големите автори на фантастика. От друга страна, тази книга поне според мен не е фантастика. Какъв точно вид проза - не се наемам да твърдя, но не е фантастика.
Книгата е тежка, обсебваща, интересна, но все пак предвидима и поне за за мен си остава незавършена. Предговорът обяснява доста неща, свързани с този роман - епохата на "новата вълна" и експериментите, хипараството, революцията в съзнанието на младото поколение. За жалост, не съм голям почитател на духовните пътешествия към нирвана.

3 коментара:

  1. Започнах я, прочетох доста, стори ми се много добре написана, после я забравих на майната си.
    Ще се включа след време :)

    ОтговорИзтриване
  2. Само да спомена, че Силвърбърг изпрати "Предговора" като следговор, а издателите решиха да го плеснат отпред. Много гадно се получи, защото обръщението към читателите е пълно със спойлери!

    ОтговорИзтриване
  3. На мен лично не ми попречи, че е отпред. Даже ми обясни доста неща, които иначе биха ме подразнили/озадачили.

    ОтговорИзтриване