понеделник, юли 01, 2013

Кръстосан огън

Автор: Джеймс Патерсън
Издател: Хермес
Година: 2013

Поредното набързо написано книжле за Алекс Крос. Въпреки това имаше отблясъци от ранните книги в историята, колкото да си спомня защо още я чета.
Кайл Крейг, Мислителя, най-гениалния противник на Алекс Крос е подготвил поредния си умопомрачително сложен и безсмислено рисков гамбит. Във Вашингтон снайперски екип избива корумпирани личности под диктовката на могъщ поръчител. На улицата някой убива бездомници и гравира върху телата им хипотезата на Риман. Алекс Крос (пак) ще се жени. И всичко се развива едновременно, преплитайки се на възел. И труповете са на купове.
Принципно би могло да стане много добър трилър, но на Патерсън не му се е занимавало и претупва набързо историята. Почти подозирам, че е написал книгата само за да се оттърве от въпросите кога Крос ще елиминира Крейг.
А корица е умопомрачаващо нелепа, освен че е и некадърно изработена.

Харесах:
Разликата е, че аз съм жив, защото никой от вас все още не е успял да ме убие, а ти си жив, защото аз все още не съм решил да те убия.

1 коментар:

  1. Здравейте,

    Не можах да открия и-мейл за контакт. Бихте ли ми писали едно кратко съобщение на avtor@prikazka-igra.com?

    После можете да изтриете спокойно този коментар. :)

    Поздрави,
    Никола

    ОтговорИзтриване