четвъртък, ноември 25, 2010

Справедливост за всички

Автор:  Георги Вуйков
Издател: Буквите
Година: 2008

Иван Богданов познава музикалните ми вкусове и ми препоръча тази книга - роман за българска метъл група, пробила на светованат сцена. По негови препоръки съм попадал на страхотни произведения, така че "едвам ме нави" какво се казва.
Може би на фона на предните няколко книги, които прочетох напоследък, а може би действително, обаче книгата може да се опише само по 1 начин: наивна. Обаче по симпатичния начин.
Още в началото ме напуши смях покрай трепетите по "българското рок общество" и въздишането по "мощната 250 кубикова машина" на продуцентката. Нататък все си беше в тоя стил. Обаче пък прозира мечтата и ние нещо да дадем на света, ако ще и само 4 велики албума на една-единствена група.
За съжаление, единственото което сме дали напоследък е "Ken lee"" на Валентина Хасан (което пък много би ни паснало за национален химн). За по нататък - ще видим, ако доживеем...

Няма коментари:

Публикуване на коментар